تکنولوژی جدید پمپ حرارتی در خودروهای هیوندای و کیا

هیوندای و کیا در خودروهای برقی خود از فناوریی جدید استفاده می‌ کنند که باعث کاهش اتلاف گرمایی قطعات، افزایش ظرفیت پیمایش و بهبود راندمان مصرف انرژی می‌ شود، این فناوری استفاده از پمپ حرارتی می باشد.

کیا سول برقی اولین مدلی بود که پمپ حرارتی بر روی آن قرار گرفت، از آن سال به بعد، برندهای خودروسازی کره جنوبی این سیستم را بهبود بخشیده ‌اند تا به یکی از بهترین ابزارهای آن‌ ها در دستیابی به راندمان بالای مصرف انرژی تبدیل شود.

آزمایش اخیر فدراسیون خودروی نروژ مزایای سیستم حرارتی هیوندای و کیا را اثبات می‌ کند، چرا که هیوندای کونا بهترین خودرو برقی در تست های زمستانی شد.

آن‌ چه پمپ حرارتی جدید هیوندای و کیا را برجسته می ‌کند، این واقعیت است که اتلاف گرمای طیف گسترده‌ ای از قطعات مختلف خودرو را کاهش می‌ دهد.

پمپ حرارتی

مهندسان شاغل در شرکت‌های خودروسازی کره جنوبی با انجام تست ‌های دمای پایین با نمونه‌ های برقی خود موفق به دستیابی به این پیشرفت‌ ها شدند.

آزمایش‌ های اخیر، نه ‌تنها راندمان پمپ حرارتی هیوندای و کیا، بلکه تفاوت قابل ملاحظه‌ پکیج‌ های باتری آب‌ خنک آن ‌ها را در مقایسه با واحدهای هواخنک نشان می‌ دهد. طبق گفته ‌مهندسین این شرکت‌ ها، پکیج‌ های باتری می‌ توانند کانال‌ های خنک ‌کاری باریک‌‌ تری داشته باشند که ظرفیت باتری را ۳۵ درصد افزایش می ‌دهد.

مطالعه‌ جدید وزارت محیط‌ زیست کره جنوبی اثبات کننده این موضوع است، به طوری که خودروهای برقی هیوندای کونا و کیا نیرو، ۹۰ درصد از ظرفیت پیمایش خود را در دمای منفی ۷ درجه سانتی ‌گراد با سیستم تهویه مطبوع روشن، حفظ کردند.

ظرفیت پیمایش سایر خودروهای برقی بدون پمپ حرارتی، هنگام انجام همان آزمایش ‌ها بین ۱۸ تا ۴۳ درصد کاهش یافته است.

لنتور پیشرو در زمینه واردات و فروش عمده تسمه ها، لنت ها، فیلترها، شمع و دیسک خودرو

کیا</span><span style=" display: inline-block; font-size: 14px; "> مقالات</span><span style=" display: inline-block; font-size: 14px; "> هیوندای
نظرات
دیدگاه خود را بنویسید!